Szerencsés esetben hetente csak egy kártyát ajánlanak fel számunkra fogyasztásunk valamelyik színhelyén: benzinkúton, gyorsétteremben, barkács áruházban, élelmiszer diszkontban. Egy darabig talán van értelme használni, számon tartani, tárcában gyűjteni őket, de egy idő után megunjuk, és egyre nehezebben fogadunk el újat. Hogy álljunk ki így döntéshozóként, városvezetőként a helyi kártyarendszer megteremtése mellett? Hogy tudjuk elérni majd, hogy egy nagy kereskedelmi lánc kártyáját túrjuk ki a polgárok pénztárcájából, hogy a helyi lakos kártya kerüljön oda?
Keresd a kisvasutat!
Nincs mese, értékes tartalommal bíró terméket kell összeállítanunk olyan szolgáltatások kedvezményeivel, amelyek miatt a helyi lakos kártya nagy népszerűségnek örvend. Ez nem is kerül feltétlenül sokba, sőt, akár plusz bevételeket is hozhat. Ehhez azonban meg kell ismerni a lakosság igényeit, és be kell kapcsolni a fantáziádat. Akár fővárosi szolgáltatókkal is megállapodhatsz, mondjuk egy önálló gazdálkodású múzeummal, de bekapcsolhatod a kártyarendszerbe a várost övező hegyekben működő kisvasutat is. A kártya egyedi, értékes tartalommal való megtöltése, a városkártya marketingje csak rajtad múlik.
Így elérheted, hogy a kedvencek helyét foglalja el a városod kártyája a lakosok tárcájában, és – ami a lényeg is egyúttal – végre egy olyan kártya került forgalomba, amelyik neked dolgozik!